Masaj eğitimi özel ders hizmeti

Kursa gitmeye vakti olmayıp aile bireylerine  masaj yapmak veya yaptırmak amacıyla eğitim almak  isteyenler, müsait olduğunuz gün ve saatlerde evinizde veya benim evimde  benden özel ders alabilirler. Özellikle evli çiftlerin birlikte masaj öğrenip birbirine düzenli olarak uygulamasını şiddetle öneriyorum. Hem fiziksel sağlıkları düzene girecektir, grip vb. hastalıklara karşı vücut dirençleri artacaktır,  düzenli masaj yaptırmak günün yorgunluğunu gidereceği için çalışma yaşamlarına da olağan üstü  bir katlı sağlar, hem de çiftler arasındaki duygusal bağ daha da güçlenecektir bir bakıma boşanma vb. sorunların üstesinden gelmelerine ciddi bir katkısı olacaktır. 

Masaj öğrenip spa vb. kurumsal yerlerde çalışmak istiyorsanız yani meslek olarak düşünüyorsanız sertifika gerektiği için  masaj kurslarına gitmenizi öneririm. Çünkü bu kurslardan alacağınız MEB onaylı belgeniz olmadan kurumsal çalışamazsınız. Ben özel ders verdiğim kişilere her hangi bir sertifika ve belge vermiyorum. 

Eğitim fiyatı :  Özel ders saat ücreti 500 TL. (1 ders günü ortalama 2-4 saat sürmektedir). Güncel fiyat için 0532 666 02 14 (Murat Akpınar) numaralı telefonumdan bilgi edinebilirsiniz.

Hangi masaj Tekniklerini öğretiyorsunuz: Klasik masaj, Refleksoloji, Shiatsu, Thai Yoga masajı ve elleri yormadan amatör düzeyde aile bireylerine uygulayabileceğiniz dirsek vb. kullanılarak yapılan shiatsu tekniği. Ayrıca kanser vb. nedenlerle lenf sistemindeki sıkıntılar nedeniyle kolu bacağı şişen hastanız varsa, hastayla ilgilenen aile bireyine  veya hasta bakıcıya lenf ödemi dindirmekte kullanılan lenf drenajı masajı eğitimi de veriyorum. 

Eğitim süresi ne kadar:  Klasik masaj tekniklerini ortalama 4 ders gününde öğrenebilirsiniz.  Diğer teknikler refleksoloji daha az, thai yoga masajı daha uzun bir süre istiyor.  Amatör düzeyde aile bireylerine elleri yormadan dirsek vb. kullanılarak yapılan shiatsu tarzı masaj eğitimi tek ders gününde öğrenebilirsiniz. 

Çalışma Sistemi nasıl olacak:  Öğrenci üzerinde çalışabileceğimiz bir denek bulur veya evli çiftler birlikte aynı anda eğitim de alabilirler birbirlerine denek olurlar. Her ders günü sonrası en az 1 hafta ara verilir. Öğrenci bir sonraki derse kadar her gün aile bireyleri veya arkadaşlarından denek bulup bir kaç kişiye masaj uygulayarak öğrendiği kısmı pratik yapar. Bu şekilde hem hafızasına tam yerleştirir hem de eli pişer.  Bu  pratik ev ödevi sonrası,  pratik sınav olacak başarılı görülürse ikinci derse geçiş yapılacaktır. Başarısız görülürse 1.ders günü tekrar edilip tekrar pratik ev ödevine geçilecektir.

Masaj mesleğinde para kazanılabiliyor mu tavsiye eder misiniz?

Kısaca ifade etmem gerekirse  bu mesleği erkeklere önermiyorum kadınlara öneriyorum. Çünkü  Türkiye'deki müşteri kitlesinin geneli erkek masör tercih etmiyor kadın masöz tercih ediyor.  Erkeklerin geneli  homofobik olduğu için erkek masöre masaj yaptırmak istemiyor,  ben de şahsen profesyonel bir masör olduğum halde erkek masöre masaj yaptıramıyorum homofobi çok güçlü bir tiksinti ciddi bir psikolojik gerginlik oluşuyor. Kadınlar da yaşadıkları her ortamda erkeklerden yaşadıkları taciz deneyimleri nedeniyle haklı olarak erkek masör tercih etmiyor.  Ek olarak tüm bunları aşsanız da güvenilir bir erkek masör bulsanız da klasik Türk aile ve kafa yapısı nedeniyle eşim abim babam komşum duyabilir yanlış algılanabilir vb.  endişesiyle  kadınlar erkek masör tercih etmiyor. Türkiye'de fuhuş sektörü imiş gibi yanlış algılanan bir meslek olduğu için genelde kadınlar bu mesleği tercih etmiyor. Dolayısıyla masözlük yapan kadınların ciddi boyutta rakipleri de yok. Bu nedenle müşteri kitlesi oluşturmaları zor olmuyor.

Fakat  erkekseniz ve masaj öğrenmek istiyorsanız yine de merakınız varsa kursa gidip öğrenebilirsiniz. Fakat şöyle bir dezavantajı var erkekler genelde öğrendikleri masaj tekniklerini pratik yapacak kişi de bulamıyorlar. Eğer pratik yapamayacaksanız yani öğrendiğiniz masaj tekniklerini aile bireylerine filan düzenli olarak uygulamazsanız 3 ay sonra her şeyi unutursunuz o yüzden kursa verdiğiniz paranız ve zamanınız boşa gidebilir..