Erotik masaj (Makale)



(Türkiye'deki erotik masajın ve medikal masajın gidişatı. Erotik masaj kadın psikolojisine zararlı mı? Karısına erotik masaj için erkek masör isteyen cuckold kocalar eşlerine zarar mı veriyor? vb.)

Erotik masaj hizmetiniz var mı?  Karıma erotik masaj yapabilir misiniz?

 Bu sorular beni internette görüp telefonla bana ulaşanlardan çok sık olmasa da sık sık duyduğum sorulardı. Bu nedenle erotik masaj konusunda bir makale yazmak istedim.

Masaj kavramı erotik masaj ve medikal masaj terapisi diye iki ana başlığa ayrılıyor. Bu tüm dünyada böyledir.  Türkiye'de masajın erotik kısmı yasal anlamda  yasak olduğu için masaj salonu vb. başlığı altında medikal masaj işletmesi kılıfında erotik hizmet verme yarışı nedeniyle olsa gerek, masajın medikal kısmı avrupa'da veya amerikada olduğu gibi çok iyi idrak edilebilmiş değil.  Halbuki medikal masaj, sağlığımız açısından benzeri olmayan ve çok gerekli olan bir koruyucu tıbbi tedavidir.  İşin enteresan tarafı Türkiye'de medikal masajın var olamama nedeni erotik masajın yasak olmasından kaynaklanıyor.  Aynı anda hem medikal hem de erotik masaj deneyimi yaşayamazsınız. Bu ikisi birbirine çok benzeyen fakat vücutta zıt tepkiler üreten şeyler. Örneğin medikal masajda vücuda yapılan baskılar derindir,  tansiyonunuz düşer, nefes sayınız azalır, kalp atışlarınız azalır, uykuya dalıp dalıp gidersiniz;  erotik masajda ise  tam tersine vücuda yapılan baskılar çok hafiftir, tansiyonunuz yükselir, nefes alış verişiniz artar ve kalp atışlarınız artar.  Bu örneği her iki masaj türüne de çok düşkün ve hem erotik masaja hem de medikal masaja ayrı ayrı çok ciddi para harcayan biri izah etmişti. Neden ikisini bir arada yaptırmıyorsun yapabilen yok mu diye sormuştum bana ikisinin yeri apayrı ikisinden de vazgeçemem demişti. Ve bu bana da mantıklı gelen örneği vermişti.

Öncelikle makalede geçen şu  terimleri ilk defa duyacaklar olacaktır bu nedenle başlamadan önce kısaca açıklamasını yazayım:

Heteroseksüel erkek: Sadece yetişkin kadın vücudundan etkilenen  ve sadece kadınlarla sevişebilen erkek.  Heteroseksüel kadın da aynı şekilde sadece erkeklerle sevişebiliyor.

Gay: Sadece erkek vücudundan etkilenen ve sadece erkeklerle sevişebilen erkek. Aktif, pasif ve hem aktif hem pasif olarak 3 çeşidi var. Bunun kadın modeline yani sadece kadınlarla ilişkiye girebilen kadınlara lezbiyen diyorlar.

Biseksüel: Hem erkek hem kadın vücudundan etkilenen ve iki cinsiyetle de  sevişebilen. 

Cuckold: Çiftlerde kocanın karısını yabancı bir erkeğe sunması. Kendisi katılmaması ve izlemekten ve hizmetçi rolü oynamaktan keyif alması.

Pedofili:  Kendisini frenleyemeyecek boyutta çocuklardan cinsel olarak etkilenen.

Bu başlığı açıp açmama konusunda çok kararsız kaldım. Fakat gerek masaj yapan gerekse masaj yaptıran herkes açısından önemli uyarılar ve bilgiler içerdiği için açık yüreklilikle yazmaya karar verdim.  Avrupa gibi masaj kültürü daha fazla oturmuş ülkelerde erotik masaj hizmeti serbest olduğu için  medikal masajda yaşanılan taciz vakalarındaki durum bizdeki kadar da vahim olmayabilir anlatacağım veriler henüz medikal masaj kültürü oturamamış olduğundan ülkemiz için geçerlidir. Fakat umutsuz değilim kadın satılan masaj salonu furyası sonrasında iyice seks ile özdeşleşen masaj kavramı, günümüzde  ciddi spa merkezleri ardı ardına açılmaya başlayarak adını biraz temizlemeye terapi boyutu belirmeye başladı da denebilir.  Taciz olaylarını ortadan kaldırma açısından benim devlet kurumlarına önerim erotik masaj yapılan kurumların serbest bırakılmasıdır.  Tacizi önlemenin başka bir yolu yoktur. Medikal masaj yapılan yerler ayrı erotik masaj yapılan yerler ayrı ya da aynı mekanda farklı koridorlarda hizmet verebilirler. Böylelikle medikal masaj yaptırmak isteyen kişiler de medikal masaj yapmak isteyen terapistler de taciz gibi gergin sürprizler yaşamaktan kurtulmuş olurlar. Türkiye dışında bir ülke görmediğimden bilemiyorum fakat örneğin bir erkek müşterim taylanda yaptıkları turistik gezide taksi şoförüne masaj yaptırmak istediklerini söylediklerinde şoför erotik mi medikal mi diye sorup ona göre spa seçimi yapıyor. Devletlerin cinsel hizmeti yasaklaması cinsel hizmeti engelleyemiyor bu hizmeti yapan insanlar mafyanın eline düşüyor. Fiyat da artıyor. örneğin müşterimin anlattığına göre taylandda erotik masaj, medikal masajdan daha ucuz.

Öncelikle önemli olduğu için konuya şu bilgi ile giriş yapayım. Erotik masaj deneyimi kadınlar için çok risklidir özellikle kadınların genelinin bilinç altında erotik masaj deneyimi tecavüz olarak algılanıyor. O an sıcağı sıcağına tecavüz travması yaşamasa bile bilinç altının yaşadığı bu travma kar topu gibi büyüyerek gelecek yıllarda kadının anlam veremediği psikolojik ataklara ve intihara kadar gidebilecek boyutta büyük travmalara neden olabiliyor. Kadınlar yaşadığı panik atak vb. semptomların nedeninin geçmiş yıllarda yaşadığı bir erotik masaj deneyiminden kaynaklandığını fark edemeyebiliyorlar.

Konuyu bu şekilde işlememi sağlayan şu hatıramdır: Masaj kursundan mezun olduktan sonra 2008 yılında  antalyaya Clup Med adlı bir fransız tatil köyünde masörlük işi bulup gideceğim gün, kurs müdürümüz beni yanına çağırıp masaj yaptıran kadınlar ve masajda taciz konusunda uyarılarda bulundu. Genelde erkek masörlere bu uyarıyı yapıyormuş. Ben şahsen anlattıkları hakkında en ufak bir bilgim yoktu kadınların cinsel psikolojisi erkeklerden çok farklıymış onu anladım. Muhtemelen siz de ilk defa duyacaksınız ve şaşıracaksınız.  Çoğu erkek  tecavüzcü dürtüleri olmadığı halde kadın psikolojisinden habersiz olduğu için kadınlara tecavüz vakalarına karışa da biliyor. Kurs müdürümüzün bana anlattığı kadın psikoloji hakkındaki püf noktaları ben de çalıştığım ortamlarda masör arkadaşlara anlatıyordum dikkatli olmaları için. Kabaca anlattıkları şöyleydi. Masajın masaj yaptıran üzerinde istemsiz yaşadığı sinirsel ve ruhsal etkileri vardır.  Genelde masajda insanlar  gevşeme ve uyku haline bürünür. Fakat çok nadir de görülse ağlama - gülme krizi, cinsel tahrik ve orgazm etkisi gibi semptomlar istemsiz olarak yaşanabiliyor. Bu semptomlar masaj alan kişinin kendi rızasıyla olmaz. İstemsizce yaşar.  Neden gülüyorsun veya neden ağlıyorsunuz diye sorduğunuzda bilmiyorum nedeni yok diyorlar.  Dolayısıyla masajda cinsel tahrik ve orgazm belirtisi yaşayan bir kadını penisini tutmak isteyip seni sekse zorlamış bile olsa asla "o da istiyor" diye sekse yönlendirme demişti hocamız.  Kadın bunu seni arzuladığı için yapmıyor istemsiz yapıyor. Eğer sekse çevirirsen kadın hayatının orgazmını da yaşasa masajın büyüsü geçtiği an kendisini tecavüze uğramış gibi hisseder. Ben şahsen bu tarz bir şey yaşamadım belki masaj kültürü oturmuş fransız kadınlarıyla çalıştığım için de olabilir, fakat birlikte çalıştığımız bir arkadaşın başına gelmişti. Daha yeni bir masördü farklı otellerde çalışıyorduk fakat aynı evde kalıyorduk. Bir gün gelip bana "murat abi kadınlar nasıl tahrik edilir uğraşıyorum uğraşıyorum beceremiyorum sen bilirsin bana tüyo ver" demişti. Ben de ona "yanlış bir yoldasın kadın tahrik olmasın diye dua etmen gerekirken tahrik etmeye çabalıyorsun tehlikenin farkında değilsin" diye ona kadın psikolojisinin grift yönlerini anlatmaya çalıştım. Aradan bir kaç hafta geçince bana geldi ve sonunda başardım bir kadını tahrik ettim kudurttum ve seviştik dedi. Ben de keşke yapmasaydın deyince bana çok mutlu ayrıldı teşekkürler etti bir şey olmaz abi filan dedi. Aradan bir gün bile geçmeden bu arkadaşı işten taciz nedeniyle attılar. Kadın otel müdürüne çıkıp tacize uğradığını şikayet etmiş. olay polisiye olabilir ve arkadaş işten atılmakla kalmayıp hapse de girebilirdi. Ya da tecavüze uğramak dürtüsü intihar ve katliam yapmaya yöneltebileceği için karanlık çevresi varsa gayri meşru yollarla öldürüle de bilirdi. Kadınların tehlikeli karmaşık cinsel psikolojisine diğer bir örnek de kurstan bir erkek masör arkadaşımın başına gelenler. Kadın masajda tahrik oluyor bu arkadaşımı sekse yönlendirmek istiyor. masör arkadaşım nazikçe reddetse de kadın diretince masajı bitirip odayı terk ediyor ve hemen müdürüne olayı anlatıyor. Kadın hızla giyinip ondan sonra müdürün odasına girip tacize uğradığı iftirasını atıyor. Eğer bu arkadaşım kadından önce müdüre çıkmasaydı muhtemelen dayak da yiyerek işten atılacaktı çalıştığı parasını da alamayacaktı. Kadından önce davrandığı için hem güven kazanıyor sonraki iş hayatında el üstünde tutulan bir masör olmuştu hem de iftiracı kadını otelden atıyorlar. Yani vakalar da bazen kadınların anlattığı gibi olmayabilir. Kadınların psikolojisi çok karmaşıktır hakikaten de, kendilerinin de anlayabildiğini sanmıyorum,  belki de aynı kadınla seks yapsalardı bu sefer de tecavüze uğradım diye şikayette bulunacaktı. Erkekler kendilerine masaj yapan bir bayan masöz masajı sekse çevirse genelde bundan rahatsız olmaz ve taciz olarak algılamaz.  Yani erkek ve kadın psikolojisi birbirine hiç benzemiyor. Bu nedenle erkek masörler taciz ettikleri kadınların yerine kendilerini koyamıyor yani empati kuramıyor ve yaptıkları yanlışın farkında olamayabiliyorlar. 

Başlığın ilk sorusuna dönecek olursam: "Erotik masaj yapıyor musunuz?" sorusu erkeklere de masaj yaptığım dönemde  beni internette görüp telefonla arayan gay veya biseksüel erkek müşteri kitlesinin genelinden geliyordu.  Özellikle 2007 yılından itibaren internette masaj diye aratınca genelde benim günümüzde kapanan blogcu adlı sitedeki blog sitem ilk sıralarda çıktığı için ve internette masaj hakkında ve masör ilanları hakkında pek bilgiye ulaşılamadığı için  bazen günde erotik masaj isteyen gaylerden 30 telefon geliyordu bu gayler arasından tek tük medikal masaj isteyen gay de çıkıyordu. Medikal masaj isteyen gaylere masaja gidiyordum fakat telefonda erotik masaj hizmetim olmadığını belirtmeme ve kendisi de bunu istemediğini belirtmesine rağmen masajda tahrik olup erotik bir deneyime çevirme çabasına giriyorlardı. Medikal masaj yaptırıp masajda rahat duran bir kaç gay müşterim oldu bu nedenle kendi deneyimime dayanarak bir genelleme yapacağım bu hatalı bir önerme de olabilir. Yani yaşadığım ve duyduğum deneyimlere dayanarak eğer yanılmıyorsam genel anlamda gay veya biseksüel erkekler erotik deneyim arayışındalar. Ben sadece masaj istiyorum diyenler de genelde yalan söylüyorlar.  Bu nedenle bu mesleğin erkek masör açısından en zor yanı gay veya biseksüel erkeklerin tacizleriyle boğuşmak zorunda kalmalarıdır.  Bazı erkek masörler, gözümü kaparım görevimi yaparım diye hareket edebiliyorlar, bazı gayler çok  yüksek paralar teklif ettikleri için veya  başka müşteri kitlesi oluşamadığı için paraya sıkıştığı için vb. nedenlerle mecbur kalarak gaylerle birlikte oluyorlar. Bu nedenle olsa gerek erkek masörlerin çoğu sonradan biseksüelleşiyorlar ve bacak masajında siyatiğe baskı yapınca bazen elektrik çarpar gibi olup acıdan inleyerek kalçayı havaya kaldırıp oynatmak zorunda kalabiliyorsunuz, bu hareketi genelde gayler masörü tahrik etmek için yapıyorlar dolayısıyla  bu hareketiniz üzerine masör sizi seks isteyen bir gay sanıpsize tecavüz etmeye kalkabiliyorlar. Bu tarz tecavüze yeltenilmesini tacizi yaşayan bir müşteriden dinlemiştim.  

Erkek müşteri kitlesi de genelde kadın masözlere böyle yaklaşıyor beklentileri bu yönde oluyor.  Bu açından bayan masözlerin de işi zor. Gay olmayan heteroseksüel erkekler ile gay ve biseksüel erkekler masaja bakış açıları ve arayışları genelde erotik masaj peşinde koşmaları açısından  birbirinden farksızlar, sadece taciz ettikleri hedef kitle birinde kadın masöz diğerinde erkek masör oluyor.

Başlığın ikinci konusuna gelirsem: Gelen telefon trafiğinde bazı erkekler "Karıma erotik masaj yapar mısınız?" soruları soruyor. Genelde internet ortamında erkeklerle sanal fantezi yaşamak isteyen gayler yazışırken kadın gibi davranıp, ya da sesli konuşuyorsa karımla ilgilenir misin diye cuckold gibi davranarak erkekleri oltalamaya onlarla sanal seks yapmaya çabalıyorlar yani arayanların çoğu gerçek bir hikaye de olmayabiliyor.  Fakat yine de beni telefonla arayan bu erkeklere bu dürtülerinin eşleri açısından tehlikeli yanlarını anlatmaya çabalıyordum.  Arayanların genelinin gay olduğunu ve beni işletmeye çalıştıklarını fark edince çok ciddi zaman kaybı olduğu için bu çabamı bıraktım. Fakat böyle dürtüleri ve fantazileri olan erkekler de var. Böyle bir deneyimim oldu. Telefonda beni arayan ve evine çağıran eşine medikal masaj yaptırmak istediğini söyleyen bir adam vardı. Evlerine gittim yatak odalarında karısına masaj yapmaya başladım. Adam sandalyede bizi izliyordu. Kadına sırt masajı yaparken adam yavaşça yerinden kalktı eli kolu heyecandan titriyordu.  Kadının beline kadar kalçasını örten örtüyü yavaşça kaldırıp kalçasını açtı. Bunun üzerine ben yavaşça geri kapattım. Adam tekrar oturdu ve izlemeye devam etti. Bu olay üç kez tekrarlandı ve ben kadının kalçasını her defasında tekrar örttüm.  Kararlılığımı görünce adam sakinleşti. Daha sonra masaj bitince  adam beni otobüs durağına kadar yürüyerek bıraktı. Bu esnada bu konuyu açarak benden özür diledi ve "iyi ki seni çağırmışım eşime çok yalvardım böyle bir fantazi için fakat  bunu istemiyordu" dedi. 

Bu konuya değinme nedenim cuckold, swinger vb.  denilen karısını başka erkekle hayal edince ya da bu deneyimi yaşayınca tahrik olan mutlu olan bu cinsel fantezi çeşidi kadın psikolojisine çok ciddi zarar verdiği için ve bu pek bilinmediğinden ötürü buradan da uyarıda bulunma ihtiyacı hissediyorum. Bir kaç yaşanmış hikayeden travma yaşayan psikolojik tedavi gören ve eşinden boşanan kadınlar tanıyorum bir kaç vakadan yola çıkarak genelleme yapmak yanlış olur fakat kadınlar bu fanteziye sıcak bakmıyor ve eşini kıramayıp  yaşadıkları bu tarz cinsel deneyimleri kadının bilinç altı tecavüz olarak algıladığı için gelecekte ciddi psikolojik travmalar yaşamaları olasılığı çok yüksektir.  

Bu zarar görme sadece psikolojik travma ile sınırlı değildir. Günümüzde özellikle kadınlarda rahim kanserine, erkeklerde de gırtlak kanserine yol açan hpv gibi cinsel yolla bulaşan virüsler de hemen hemen her çapkın insanda olduğundan dolayı yani  çok yaygın olduğu için tek eşliliğe son veren  bu tarz cinsel fanteziler çok risklidir.  Son dönemde aids'in de ülkemizde aşırı yaygınlaşmaya başlaması da dikkate alınmalıdır. Beş on dakikalık cinsel heyecan için tedavisi çok ağır ya da imkansız virüsler kapıp  hayatınızı karartmaya değer mi sorusunu muhakkak kendinize sormalısınız.  Kondom korunma için yeterli değildir.  Örneğin cinsel bölgenizi yeni traş ettiyseniz gözle görülmeyen kılcal kanama bölgeleri oluşuyor.  Bu kılcal kanamalar yoluyla cinsel ilişki sırasında virüs taşıyan sıvılardan virüs kapabiliyorsunuz.  Ayrıca genelde her insanın diş etlerinde gözle görülemeyen kanamalar olur oral seks sırasında buraya dokunan virüslü sıvılardan kolayca virüs kapabiliyorsunuz. Aşı ve kondom gibi korunma yöntemleri yüzde yüz koruyamıyor. Ayrıca 200'ün üzerinde oldukça tehlikeli yaygın cinsel yolla bulaşan virüs çeşitleri var her birisi için aşı olmanız gerek en yaygın hpv'nin bile bir sürü çeşidi var her biri için aşı olmanız gerek.  ki dediğim gibi aşıların zannedildiği kadar ispatlanmış bir koruma yönü yoktur. Aksine içeriğindeki tehlikeli maddeler nedeniyle zararları hakkında çok ciddi bilimsel iddialar mevcuttur.

Cuckold,  yani karısını başka erkeğe sunma fantazisi, pek çok cinsel dürtü gibi çiftler açısından çiftlerden birine travma yaşatabilecek tehlikeli bir dürtüdür. O kadar çok cinsel dürtü çeşidi var ki, genelde de birbirinden ölesiye tiksinirler. Bu açıdan cinsel dürtü kavramı genelde toplumdan dışlanmamak için gizlenir. Örneğin biseksüel bir erkeğin karısı, kocasının erkeklerle de yattığını veya erkeklerden de hoşlandığını öğrenmesi eşinden tiksinmesine neden olabilir. Yani kadınla aldatılmış olsa bir nebze kıskançlık filan krizi olur fakat bu boyutta tiksinti olmayabilir. Benzer şekilde evli bir çifti ele alırsak, eşinin onu başka biriyle sevişirken izlemek istemesi gibi bir kavramı öğrenmesi çiftlerin birlikteliğini sonlandırabilecek kadar büyük bir tiksinti yayabilir. Bazı erkekler aralarına üçüncü olarak kadın almanın karısında ciddi bir kriz yaratmayacağını düşünebilir fakat kadınlarda da homofobi tiksinti genelde vardır. Tiksinti yoksa zaten karısı ya biseksüel ya da lezbiyendir. Uzaktan tanıdığım bir bayanın başına cockold kavramı gelmişti kocası bunu çok istemiş kocasına aşık olduğundan onu kıramamış. Kadından dinlemedim yakın arkadaşı olan başka bir kadından dinledim muhtemelen yalan değildir. Kadının eşi onu bir şekilde ikna edip seks partner bulma sitelerinden tek erkek aralarına alıyorlar. Burada kritik nokta şu kadın adama aşık kocasını mutlu edebilmek için ısrara dayanamıyor yani isteyerek arzulayarak yapmıyor. Fakat bunun ardı kesilmiyor adam uyuşturucu bağımlısı gibi bunu sürekli istiyor. Hatta abartıp iki erkek çağırıyor. Finalde kadın boşandı çocukları da vardı ve kadın psikolojik tedavi görüyordu. İnsanlarda çok çeşitli cinsel dürtüler var. Cinsel dürtü basit bir kavram değildir, engellenemediği gibi bir cinsel dürtü sahibi, başka bir cinsel dürtü sahibinden ölesiye tiksiniyor genelde. Örneğin ben bunu derinlemesine yaşayan bir insanım çok homofobik biriyim. Fakat benim tiksindiğim bu ilişki türünü ölesiye seven insanlar tanıdım. oturup sohbet ettiğim insanlar var gay veya biseksüel. Fakat ne kadar saygı duymaya çabalasam da ve çok da iyi niyetli tipler olsa da kendilerinden tiksinmeden edemiyorum. Yani size cuckold vb. eşini paylaşma fantazisi ne kadar iğrenç geliyorsa, onlar için de o kadar çekici geliyor. Cuckold un riski şudur kişi kendi vücudunu kullanmıyor bu fantazide eşinin vücudunu kullanma çabası var. Aynı cinsel dürtülere sahip iki insanın bir araya gelme yani evleme ihtimali çok zayıftır çünkü insanlar evlenmeden önce cinsel dürtülerinden bahsetmiyorlar. Dolayısıyla evlilik sonrası evli bir çiftin biri diğerine bu cuckold swinger vb. fantazisi olduğunu dile getirmesi ilişkilerine son noktayı koyabilecek kadar risklidir. Eğer eşi ona çok bağlı aşık filansa ve kaybetme korkusuyla dişini sıkarsa da zamanla kaldırmayacağı bir travma yaşayacaktır. Neticede tecavüze uğramışlık hissi sonu intihara kadar sürükleyebilecek bir travmadır. Bu nedenle yani evlilik öncesi cinsel dürtüler sansürlenmeden ortaya konmadığı için genelde her çift yatakta mutsuzdur aslında. Bu tarz uyumsuzluklar sadece uçurum düzeyinde örneğin heteroseksüel-homoseksüeller arasında yoktur. Çok ince detaylarda bile ilişkileri bitirecek uyumsuzluklar vardır. Mesela heteroseksüel bir çifti ele alalım, kadın eşine oral yaptırmak ister adam tiksinir, ya da adam karısına oral yaptırmak ister kadın tiksinir. Filmin sonunda oral yaptırmak isteyen taraf mutsuz ve eksik ayrılır yataktan. Bu fark edilince suratlar asılmasın diye karşı taraf tiksine tiksine oral yapar. Bu da bir bakıma bir tür tecavüzdür ve tecavüz edilen insan travması yaratır zamanla bilinç altında birike birike bir gün patlayıverir ilişkiler bitebilir veya boşanma vb. kaçış şansı yoksa intiharla sonuçlanabilir. 

Son zamanlarda cuckold fantazisi olup eşi kabul etmeyen bir erkekle sohbet ederken aklıma bu dürtüsünü eskortlarla yaşamaya çalışma şeklinde bir çözüm yolu gelmişti onu da paylaşmak istedim. Ne kadar işe yarar bilemiyorum. Bu dürtünüzü zapt etme olasılığınız çok düşük, bu konuda sohbet ettiğim bu dürtüye sahip erkekleri ikna edemedim ben yine konu eşimi nasıl ikna ederime geliyor vazgeçmiyorlar, o nedenle bu konuda profesyonel destek almazsanız eşinize zarar verme ihtimaliniz de bir o kadar yükseliyor. Benim önerim kısaca şöyle bir eskortla anlaşıp çift gibi davranabilir rol yapabilir ve üçüncü kişi artık erkek mi istiyorsunuz bilemiyorum onu davet edebilirsiniz. Cinsel dürtüleri bastırmak zorundaysanız karşı tarafa zarar vereceğinizden ötürü örneğin pedofili iseniz mesela, psikoloğa gitmek ve profesyonel yardım almak lazım benim önerilerim tamamen amatörce ve deneyimlenmemiş öneriler.  Mutlaka profeyonel bir psikolog veya psikiatriste görünmenizi öneririm. Cuckold bir nebze pedofili kadar ağır bir vaka değil gibi duruyor kurban yetişkin olduğu için fakat neticede eşine zarar verme olasılığı çok yüksek ha bir çocuğa zarar vermişsiniz ha bir yetişkine çok da büyük fark yok bence.

Bu kadar uzun bir yazı nedeniyle vaktinizi aldığım için özür diliyorum. Umarım faydalı olmuştur.

Sağlıklı ve mutlu yarınlar dileğiyle.