Masör Murat Akpınar kimdir?

HAKKIMDA 





Merhabalar ben Murat Akpınar

1976 Sivas doğumluyum. İstanbul Ümraniye'de ailemle birlikte yaşamaktayım. 2006 yılından beri profesyonel olarak masaj uygulamaktayım. MEB (Milli Eğitim Bakanlığı) onaylı masaj uzmanı eğitimi sertifikam vardır. Prof.Dr.Dr.Ahmet Hamdi Turgut İstanbul Spor Tıp Enstitüsü Masaj Okulu 2006 yılı mezunuyum.

Masaj, 26 yaşıma kadar hiç bir fikrim ve idealim olmayan bir konuydu.  Masajın hayatıma girişi ilginçtir. Askerlik görevimi yaparken, bir asker arkadaşımın "Murat, çok fena sırtım tutuldu, sırtıma masaj yapar mısın?" demesiyle masaj kavramıyla tanıştım. Bu soruya tepkim "Masaj da nedir?" oldu. Bu arkadaşım bana sırtımda bir kaç shiatsu tekniği gösterdi ve ilk masajı bu arkadaşıma yaptım. Daha sonra bu arkadaşım ellerin çok iyi masaj yapıyor diye tekrar yaptırmak istedi ben de on dakika civarı omurga kenarına parmak baskıları yapıyordum.  Zamanla koğuştaki asker arkadaşlar birbirinden görerek yaptırıp bağımlısı olunca müşteri artmaya başladı.  Bir yıl boyunca asker arkadaşlarıma shiatsu teknikleriyle sırt masajı uyguladım. 
 
Askerden geldikten sonra masaj  kursu arayışım oldu fakat çevremde ne masaj yaptıran ne de masör olmadığından bulamadım. Ki istanbuldaki tek kurs da o zamanlar bostancı'daki bizim kurstu. İnternette de masaj ya da kurslar  hakkında hiç bir bilgi yoktu. Masaj kavramından kopamıyordum, çalıştığım ortamlarda arkadaşlarımın sırtı tutuldukça benden masaj istiyorlardı. 2005 yılında internette gezinirken  bizim masaj kursunun web sitesi yeni kurulmuştu orayı  farkettim. Kursu telefonla aradığımda aradığımdan fazlasını bulabileceğim bir okulun bana çok yakın olduğunu farkettim. 2006 yılında  masaj okuluna kaydımı yaptırdım.

Klasik Masaj Derin Doku Alman Hoffa Tekniği, Thai Yoga Masajı, Shiatsu ve ayak masajı tekniklerini kursa gitmek suretiyle öğrendim

Masörlükteki kurumsal iş deneyimim 2007 ve 2008 yıllarında Yaşam Sağlık psikiatri kliniği ve Antalya Beldibi Clupmed Tatil Köyü Asea Spa'dır. Ayrıca Prof.Dr.Dr.Ahmet Hamdi Turgut Masaj Okulunda 2008 yılında eğitim danışmanlığı ve 2013 yılında Marmara Meslek Kursunda 2 ay masaj eğitmenliği yaptım Uzun yıllardır serbest çalışıyorum, genelde müşterilerimin evine giderek masaj hizmeti vermeye çabalamaktayım.

Sağlıklı ve mutlu yarınlar dilerim.
Saygılarımla.